مراکش سے انڈونیشیا اور اس کے درمیان ہر ملک میں پھیلی ہوئی لائن میں نہ صرف مغرب سے مشرق تک اسلام پر عمل کیا جاتا ہے ، بلکہ افریقہ کے بیشتر علاقوں میں اور حال ہی میں یورپ اور امریکہ میں بھی۔

برازیل میں لبنانی مسلمانوں کی آبادی اور شمال مغربی اسکاٹ لینڈ میں گیلک بولنے والے پاکستانی آباد ہیں۔ اور اسلام دنیا میں سب سے تیزی سے ترقی کرنے والا مذہب ہے۔ اس کرہ ارض پر ہر پانچ میں سے ایک مسلمان مسلمان ہے ، لہذا مناسب معلوم ہوتا ہے کہ ان کے بارے میں بہت کچھ سیکھنے کی کوشش کی جائے۔


اسلامی علوم ، جیسا کہ مغرب میں تعلیم دی جاتی ہے ، ایک نظم و ضبط ہے جو اس بات کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتا ہے کہ ماضی میں اسلامی دنیا نے کیا حاصل کیا ہے اور مستقبل اس کے لئے کیا ہے۔ اس کا ماضی واقعتا. مالدار ہے۔ 323232 میں ، حضرت محمد of کی وفات کے سو سال بعد ، عرب فتوحات نے دنیا کی سب سے بڑی سلطنت تشکیل دی تھی ، جو وسطی فرانس سے لے کر چین کی حدود تک پھیلی ہوئی تھی۔ اس کو اسلامی عقیدے اور قرآن مجید کی زبان عربی نے ایک ساتھ کیا۔ نویں صدی کی عباسی عدالت کی رونق بخش دنیا - جس کا دارالحکومت بغداد ، مساوی روم –– میں ہزار اور ایک رات کی کہانیوں میں پیدا ہوا